Blog reklamowy

Z myślą o naszych klientach prowadzimy blog, na którym zamieszczamy wiele informacji związanych z tematyką reklamową. Jako producent materiałów POS posiadamy szeroką wiedzę w tej dziedzinie. Blog ma na celu przybliżenie Państwu tajników świata reklamy, omówienie jej rodzajów oraz najnowszych trendów tej branży.


Na naszym blogu szczegółowo przedstawiamy definicje reklam różnego typu. Opisujemy reklamy wizualne, zewnętrzne i wewnętrzne, wyjaśniamy również czym są produkowane przez nas materiały POS (ang. Point of Sale), czyli nośniki reklamy, których zadaniem jest wspieranie sprzedaży w miejscu dokonywania zakupów lub w jego pobliżu.

1px Visual Merchandising – marketing przyszłości

Visual Merchandising – marketing przyszłości
Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach większość ludzi jest wzrokowcami. Obecnie duży procent społeczeństwa natychmiastowo reaguje na bodźce wzrokowe i często kieruje się pierwszym wrażeniem, dlatego bardzo opłacalne jest inwestowanie czasu i finansów w treści wizualne. Idąc tym tropem, łatwo natrafić można na visual merchandising. Słowo merchandising pochodzi z języka łacińskiego, od mercami i oznacza wprost handlować, sprzedawać. Czym więc jest visual merchandising, dlaczego każdego dnia staje się coraz popularniejszy i jakie ma znaczenie w dzisiejszych czasach?

czytaj całość »
1px Dlaczego lepiej zainwestować w materiały reklamowe niż obniżać ceny w sklepie?

Lepiej inwestować w materiały reklamowe
W pierwszym odruchu to działanie wydaje się najłatwiejsze i najskuteczniejsze - obniżyć ceny i sprawić, że klienci zaczną walić drzwiami i oknami. Ale to działanie na krótką metę. Przyjdą raz i drugi, a potem pójdą do kolejnego sklepu czy punktu usługowego, w którym ceny są jeszcze niższe. Taka wojna podjazdowa na ceny może trwać bez końca, o czym doskonale wiemy, obserwując sposób funkcjonowania najpopularniejszych dyskontów. 

czytaj całość »
1px Trendy w materiałach POS w 2018 roku

Trendy w materiałach POS
Skuteczny marketing to kluczowe działanie każdego nastawionego na rozwój przedsiębiorstwa. Odpowiedni wybór narzędzi reklamy będzie skutkował wzrostem sprzedaży. Zadaniem reklamy jest komunikowanie klientowi oferty oraz samej firmy, a działania marketingowe pozwalają na efektywną sprzedaż produktów.

czytaj całość »
1px Jak zwiększyć sprzedaż w małym sklepie, dzięki materiałom POS?

Jak zwiększyć sprzedaż w małym sklepie zp materiałów POS?

W jaki sposób jeszcze bardziej przyciągnąć uwagę klientów do Twojego sklepu? W czasach, gdy małe punkty sprzedaży mamy niemalże na każdym kroku w dużych miastach (choć w małych również), jest to coraz trudniejsze zadanie. A poza tym, niemalże wszystkie miejsca które odwiedzają Twoi klienci, a w których potencjalnie mogłaby znaleźć się reklama Twojej firmy są już na pewno mocno zajęte. Jakie triki sprzedażowe pozwolą Ci zatem na zwiększenie sprzedaży? Co jeszcze musisz zrobić, by wyróżnić swoją ofertę spośród innych sklepów?

czytaj całość »
1px Strategie promocji sprzedaży oraz ich przykłady

Strategie promocji sprzedaży

W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu firmy jest dobra strategia promocji sprzedaży. Tak naprawdę jest to jednocześnie drogowskaz oraz napęd przedsiębiorstwa, który w bardzo dużej mierze wpływa na szybkość, z jaką sprzedawane są produkty, jak i na cały wizerunek organizacji. Strategia promocji jest zbiorem wszystkich środków, które używane są, aby poinformować społeczeństwo o swojej działalności, usługach, jak i produktach.

czytaj całość »
1px Ramki cyfrowe - informacje i zalety

Ramki cyfrowe

Poszukujesz skutecznego sposobu na reklamę swojej firmy? A co powiesz na ramki cyfrowe? I choć większości osób ten produkt może kojarzyć się z urządzeniem przy użyciu którego oglądamy nasze rodzinne zdjęcia, to coraz powszechniej w reklamie zewnętrznej stosuje się właśnie tego rodzaju rozwiązania. Ramki cyfrowe mogą stać się alternatywą dla konwencjonalnej reklamy plakatowej.

czytaj całość »
1px Stojaki reklamowe - skuteczne wsparcie w kampanii promocyjnej

Stojaki reklamowe

Prowadzenie działań marketingowych jest fundamentem budowania dobrego wizerunku firmy. Poprzez akcje reklamowe pozyskiwani są nowi klienci, co pozytywnie wpływa na wyniki sprzedażowe. W podejmowanych działaniach konieczne jest wykorzystanie możliwie najbardziej skutecznych środków.

 

czytaj całość »
1px Potykacze reklamowe - co należy wiedzieć?

Potykacze reklamowe

Skuteczny marketing budujący wizerunek firmy, przyciągający klientów oraz prowadzący do wzrostu sprzedaży towarów lub usług wiąże się z inwestycją w narzędzia reklamowe. Bardzo popularnym i jednocześnie skutecznym narzędziem jest potykacz reklamowy.

czytaj całość »
1px Kreda - informacje, definicja, zastosowanie

Kredy - informacje

Kredy używamy nie tylko w szkole – ilość jej zastosowań jest doprawdy zdumiewająca. Na co dzień jednak zupełnie nie zdajemy sobie z tego sprawy. Kreda może być odplamiaczem (świetnie „wyciągnie” tłuste plamy) albo środkiem na ślimaki i mrówki. Można nią farbować włosy albo odkwaszać nią wino. Możliwe, że wiele spośród opisanych niżej zastosowań kredy oraz jej właściwości naprawdę was zaskoczy…

 

czytaj całość »
1px Co to jest i jak wykorzystuje się Plexi Szkło akrylowe - wszystkie informacje

Definicja i informacje o Pleksi

Plexi jest przezroczystym tworzywem sztucznym, składającym się z polimetakrylanu metylu. W swojej pierwotnej formie pleksi jest materiałem bezbarwnym, sztywnym, ale też termoplastycznym, co pozwala na bezproblemową obróbkę mechaniczną oraz kształtowanie materiału. Tworzywo to znane jest również pod nazwami: szkło akrylowe, szkło organiczne, plexiglas, metaplex, czy pleksa.

czytaj całość »
1px Polichlorek winylu PVC - wszystko, co należy wiedzieć

Polichlorek winylu PVC

Polichlorek winylu PVC, to polimer syntetyczny należący do grupy polimerów winylowych. Substancja otrzymywana jest w procesie polimeryzacji chlorku winylu. Związek ten wykorzystywany jest do produkcji tworzyw sztucznych. PVC ma wszechstronne zastosowanie, a popyt na jego produkcję z roku na rok notuje coraz większy wzrost. Polichlorek winylu produkowany jest od ponad wieku, co czyni go jednym z najdłużej używanych materiałów syntetycznych.

czytaj całość »
1px Counter Card

Counter Card

Niewielkich rozmiarów kartonowa reklama, często z miejscem na dodatkowe ulotki to stały bywalec sklepowych lad. Kolorowy karton z nadrukiem rzuca się w oczy: nawet krótki przystanek przy ladzie czy kolejka okazują się czasem zyskanym. 

czytaj całość »
1px Hanger

Hanger POS - informacje

Reklamy wiszące i podwieszane widoczne są z daleka. Kiedy na targach branżowych albo w wielkopowierzchniowym sklepie klient próbuje odszukać stoisko interesującej go firmy, to właśnie reklamy typu hanger stają się jedynymi widocznym drogowskazami. Dobrze prosperujący sklep nie oszczędza na hangerach.

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl