Czy reklama tradycyjna wciąż ma sens?

Odpowiednie formy promocji i reklamy

W dobie Internetu wiele osób postrzega możliwości promocji firm wyłącznie za pośrednictwem tego medium. Tymczasem bardzo wiele przedsiębiorstw do codziennego funkcjonowania potrzebuje przede wszystkim materiałów kojarzonych z reklamą tradycyjną. Ramki plastikowe, kieszenie, folie albo na przykład potykacze reklamowe to gadżety, bez których nie można obyć się w tradycyjnym handlu czy gastronomii. Trudno jest wyobrazić sobie, aby restauracja lub kawiarnia reklamowała swoje specjały oraz informowała o menu wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej albo profilu na Facebooku. 
Przyciągnięcie znajdujących się w okolicy potencjalnych klientów możliwe jest prawie wyłącznie dzięki tradycyjnym gadżetom reklamowym. Dlatego właśnie firmy, świadome współczesnych narzędzi marketingowych, decydują się bardzo często na działanie wielokanałowe, które zakłada wykorzystanie zarówno współczesnych mediów (takich jak Internet i Social Media), ale również tradycyjnych form reklamy w postaci tablic reklamowych czy plakatów reklamowych. Skuteczna reklama w Internecie powinna być jedynie częścią wszystkich działań marketingowych firm nastawionych na zysk i rozwój. 

Tradycyjne formy marketingu

banner posshop

Tradycyjne formy marketingu bardzo często wykorzystywane są przez mniejsze firmy, które działają na rynku lokalnym. Sklepy o różnorodnym asortymencie oraz niewielkie restauracje znajdujące się w miastach, w których nie ma wielkiej konkurencji, bardzo często nie inwestują w reklamę w Internecie. Korzystają za to z tradycyjnych form reklamy – systemów prezentacji cen, stojaków do ulotek, ramek czy różnego rodzaju potykaczy. Dzięki temu świetnie docierają do wszystkich odwiedzających ich klientów, którzy oczekują natychmiastowego otrzymania informacji dotyczących promocji bądź po prostu asortymentu danego sklepu. Odbiorcy tego typu nie będą, wchodząc do sklepu czy restauracji, poszukiwać informacji o jej menu na stronie internetowej, ale sięgną po materiały dostępne na miejscu. Dlatego nawet najlepsza reklama w Internecie w niejednym przypadku nie jest wystarczająco skuteczna. O skuteczności reklamy internetowej możemy tak naprawdę mówić tylko wtedy, kiedy jest ona właściwie dobrana do profilu działalności firmy. 
Dzięki wieloletniej współpracy z małymi i dużymi przedsiębiorcami nasza firma jest w stanie zaoferować materiały odpowiednio dopasowane do profilu działalności firmy. Nasza bogata oferta produktów, których celem jest wspieranie sprzedaży w miejscu zakupów lub bezpośredniej okolicy, to gwarancja skutecznej reklamy oraz zysków dla każdego przedsiębiorstwa.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl