Stojaki reklamowe - skuteczne wsparcie w kampanii promocyjnej

Sprawdź nasze

stojaki reklamowe!
stojaki do wizytówekstojaki do ulotek

Stojaki reklamowe - skuteczne wsparcie w kampanii promocyjnej

Prowadzenie działań marketingowych jest fundamentem budowania dobrego wizerunku firmy. Poprzez akcje reklamowe pozyskiwani są nowi klienci, co pozytywnie wpływa na wyniki sprzedażowe. W podejmowanych działaniach konieczne jest wykorzystanie możliwie najbardziej skutecznych środków.

Reklama wewnętrzna to jedno z najbardziej efektywnych działań marketingowych. Skutecznym wsparciem w tego rodzaju kampanii promocyjnej jest zastosowanie różnych typów stojaków reklamowych.

Wykorzystanie dobrze przemyślanego systemu wystawienniczego w akcjach marketingowych promujących produkty oraz usługi firmy trzeba również pamiętać o odpowiednim przygotowaniu informacji, która powinna skutecznie trafiać do konsumenta.

Nie mniej ważne, poza warstwą treści, jest projekt graficzny materiałów eksponowanych na stojakach. Wszystkie te elementy pozwolą na efektywne przeprowadzenie promocji.

Informacje o stojakach reklamowych

Stojaki reklamowe to rozbudowane systemy wystawiennicze, które mogą spełniać wiele zadań w prowadzonych kampaniach promocyjnych firmy. Stojaki reklamowe można podzielić na dwie grupy. Jedna grupa stojaków reklamowych jest nośnikiem informacji reklamowych.

Druga natomiast umożliwia umieszczenie w nich materiałów promocyjnych, które konsumenci mogą zabrać ze sobą i szczegółowo zapoznać się z ofertą firmy. Stojaki reklamowe mogą być eksponowane w różnych przestrzeniach. Z powodzeniem można umieszczać je w punktach sprzedaży, sklepach, centrach handlowych, w holach i korytarzach przeróżnych instytucji publicznych.

Zamierzając jednak umieścić stojaki reklamowe w przestrzeniach, które nie należą do firmy, konieczne jest ustalenie tej sprawy z właścicielem lub zarządcą danej przestrzeni i uzyskanie stosownych pozwoleń. Wniosek jest więc prosty, stojaki reklamowe mogą skutecznie spełniać swoje funkcje w niemalże każdej przestrzeni.

Stojaki - dyspensery do ulotek

Rodzaje stojaków reklamowych

Stojaki reklamowe umożliwiają wielopoziomową promocję firmy. Ze względu na przeróżne możliwości zamieszczania na nich informacji promocyjnych, stają się one doskonałą formą ekspozycji treści marketingowych. Rodzajów stojaków reklamowych jest wiele. Poniżej przedstawione zostało zestawienie tego typu narzędzi reklamowych, które skutecznie docierają do każdego rodzaju klientów.

  • Potykacze reklamowe to jedna z najbardziej skutecznych i cieszących się dużym powodzeniem forma reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Dzięki swojej budowie potykacze mogą być ustawiane na zewnątrz budynku, przez co skutecznie przyciągają klientów. Wygodna konstrukcja i łatwość w użyciu sprawia, że potykacze wybierane są przez wielu przedsiębiorców do działań promocyjnych. Umieszczone na lub w potykaczu treści mogą być także bardzo dobrze chronione przed trudnymi warunkami atmosferycznymi, takimi jak opady, wilgoć wiatr. Dodatkowo potyczkacze są odporne na uszkodzenia mechaniczne, by przez długi czas skutecznie informować klientów o ofercie firmy. Potykacze produkowane są z najwyższej jakości materiałów, takich jak metal, aluminium lub PVC. Potykacze dostępne są w wersji jednostronnej lub dwustronnej, w zależności od potrzeb klienta, oraz w wielu formatach (A2, A1, A0, B2, B1). Dla wielu branży, takich jak np. branża gastronomiczna, doskonałym rozwiązaniem są potykacze z zamontowaną tablicą kredową, na której bez problemu umieszczać można aktualne oferty i informacje o promocjach. Potykacze oferują szerokie możliwości użycia w kampaniach promocyjnych.

  • Roll-up to bardzo popularna forma ekspozycji reklamy graficznej. Roll-upy są same w sobie nośnikiem informacji. Treści promocyjne są bezpośrednio nadrukowane na materiale. Roll-upy to narzędzie, którego ważną cechą jest mobilność. Bezproblemowe przemieszczanie, lekka konstrukcja i wygoda w obsłudze sprawiają, że wielu przedsiębiorców inwestuje w tę formę reklamy.

  • Stojak pająk jest atrakcyjną formą prezentacji treści reklamowej. Podobnie jak w roll-upie, w tym typie stojaka informacje nadrukowane są na materiale. Wymiary płaszczyzny ekspozycyjnej mogą być dostosowane do potrzeb klienta. Swoją nazwę stojak ten zawdzięcza podtrzymującym materiał z treścią marketingową ramionom, w kształcie litery X. Stojak pająk jest również bardzo wygodny w obsłudze oraz mieści się w niewielkiej torbie, przez co można go bez problemu transportować w dowolne miejsce.

  • Stojak teleskopowy umożliwia prezentację treści reklamowej na plakatach. Najbardziej popularnym formatem plakatów umieszczanych w stojakach teleskopowych jest A4, jednakże dostępne są także inne formaty na życzenie klienta. Stojak ten posiada ramkę, w której umieszczony zostaje plakat z informacjami promocyjnymi. Ramka ta skutecznie zabezpiecza plakat reklamowy. Zaletą tego narzędzia jest bezproblemowa wymiana treści. W każdej chwili można zamieścić w nim aktualne informacje. Teleskop umożliwia dostosowywanie wymaganej wysokości w celu prezentacji treści.

  • Stojaki o większym formacie - do tej grupy należy zaliczyć takie typy stojaków, które posiadają dużą płaszczyznę reklamową. Banery, banery typu stand, stojaki dwustronne typu twin banner, stojaki potrójne, stojaki wielkoformatowe, czy ścianki reklamowe to kolejny poziom prezentacji treści marketingowych. Współczesna technologia produkcji tych typów narzędzi reklamowych pozwala na łatwy montaż oraz wygodę transportu. Większa płaszczyzna do umieszczania treści promocyjnych jeszcze bardziej skutecznie przyciąga uwagę klientów.

  • Lady prezentacyjne pozwalają na bezpośredni kontakt z klientem i przedstawienie im twarzą w twarz oferty firmy. Profesjonalna lada prezentacyjna wykonana jest z lekkiego i trwałego PVC, do tego jest bardzo łatwa w montażu. Całość mieści się w poręcznej torbie. Zestaw dobrych lad prezentacyjnych zawiera półkę oraz fryz. Na ladzie istnieje możliwość naklejenia grafiki reklamowej. Takie rozwiązanie bardzo dobrze sprawdzają się w akcjach promocyjnych w centrach handlowych, na targach branżowych, czy innych przestrzeniach, gdzie pojawiają się potencjalni klienci. Ważną zaletą lady prezentacyjnej jest obecność osoby reprezentującej firmę, natomiast bezpośrednio na niej można umieścić dowolne materiały promocyjne.

  • Stojaki na ulotki i inne materiały promocyjne występują w przeróżnych typach i konfiguracjach. Drukowane materiały graficzne wciąż skutecznie spełniają swoje zadania. Umieszczanie ulotek w przestrzeniach publicznych powinno być przemyślane. Niedbale rozrzucone ulotki irytują klientów, a namolne wciskanie ich na ulicach przez kolporterów może wywołać reakcję odwrotną do oczekiwanej. Dlatego też dobre zlokalizowanie stojaków na ulotki, w miejscach, gdzie pojawiają się potencjalni klienci, oraz użycie wygodnych stojaków na ulotki, przez co zachowany będzie porządek, efektywnie działa na konsumenta. Wśród stojaków na ulotki można wyróżnić atrakcyjne stojaki kaskadowe pozwalające na umieszczenie treści promocyjnych w ciekawy sposób. Stojaki te dostępne są w różnych formatach (A4, A5, A6). Stojaki tego typu idealnie nadają się na biurko lub na ladę. Dobrym rozwiązaniem są także dyspensery do ulotek lub stojaki naścienne. Przedsiębiorcy mogą również skorzystać z kieszeni akrylowych lub przezroczystych. Kieszenie reklamowe są dostępne w wersji do podstawy, którą umieścić można na biurku lub ladzie, a także z przyssawkami lub z taśmą umożliwiającymi montaż na ścianach, szybach, itp.

    Producenci stojaków oferują także produkcję tego typu narzędzi marketingowych na zamówienie, dlatego też stojaki reklamowe mogą być wykorzystywane do ekspozycji różnych materiałów. Wygodne stojaki na foldery, stojaki na gazety, stojaki na książki, czy na przyprawy to nie problem dla producentów.

  • Stojaki na wizytówki umożliwiają ekspozycję wizytówek z ważnymi danymi firmy. Klienci cenią sobie niewielki rozmiar wizytówki zawierającej potrzebne informacje na temat przedsiębiorstwa, z którego usług mogą skorzystać. Wygodne stojaki na wizytówki na biurko, ladę, czy na ścianę bardzo dobrze spełniają swoje funkcje.

    Wszystkie rodzaje stojaków reklamowych produkowane są z najwyższej jakości materiałów, takich jak aluminium, metal, plexi. Dostępne są również stylowe stojaki drewniane, czy nowoczesne stojaki plastikowe.

    Bardzo atrakcyjną formą prezentacji treści marketingowych są stojaki podświetlane, które bez problemu można wykonać na zamówienie klienta z zastosowaniem wygodnych systemów elektronicznych. Tego typu stojaki reklamowe staną się nie tylko formą ekspozycji informacji promocyjnych, ale także nowoczesnych wystrojem wnętrza. Inwestycja w stojaki reklamowe to skuteczne działanie marketingowe.

Skuteczny marketing - stojaki reklamowe produkcji firmy Rodan

Reklama wewnętrzna oraz reklama zewnętrzna wymaga najlepszych narzędzi. Zdecydowanie dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie stojaków reklamowych. Ważne jednak jest, by wybrać takiego dostawcę, który oferuje najwyższej jakości produkty. Producentem profesjonalnych stojaków reklamowych, który cieszy się zadowoleniem swoich klientów jest firma Rodan.

W asortymencie firmy Rodan odnaleźć można różne typy stojaków na materiały promocyjne, potykaczy, ramek, akcesoriów marketingowych oraz elektronicznych systemów, które uatrakcyjnią marketing firmy.

Z ofertą firmy można zapoznać się poprzez sklep internetowy https://posshop.pl. Siedzibą firmy Rodan jest Poznań, jednakże producent prowadzi sprzedaż na terenie całego kraju, przez co takie miasta, jak np. Kraków, Gdańsk, Warszawa, czy Wrocław mają dostęp do atrakcyjnej oferty i profesjonalnych narzędzi promocyjnych. Rodan w pełni odpowiada na potrzeby klienta przygotowując doskonale dopasowaną ofertę.

Cena za usługi firmy nie jest wygórowana, przez co skuteczne narzędzia reklamowe dostępne są dla każdego przedsiębiorcy chcącego budować dobry wizerunek swojej firmy oraz podnosić sprzedaż. Rodan do idealny partner w marketingu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl