W jaki sposób jeszcze bardziej przyciągnąć uwagę klientów do Twojego sklepu? W czasach, gdy małe punkty sprzedaży mamy niemalże na każdym kroku w dużych miastach (choć w małych również), jest to coraz trudniejsze zadanie. A poza tym, niemalże wszystkie miejsca które odwiedzają Twoi klienci, a w których potencjalnie mogłaby znaleźć się reklama Twojej firmy są już na pewno mocno zajęte. Jakie triki sprzedażowe pozwolą Ci zatem na zwiększenie sprzedaży? Co jeszcze musisz zrobić, by wyróżnić swoją ofertę spośród innych sklepów?
Nie będziemy Cię tu uczyć technik sprzedaży czy też zachęcać do organizacji kolejnych promocji. Od tego są inne firmy. Wiemy, natomiast, jak łatwo i szybko możesz przyciągnąć uwagę wielu potencjalnych klientów do swojego sklepu. Wystarczy poznać nasze triki sprzedażowe, przy użyciu materiałów reklamowych typu POS. Zastosowanie takich dodatków na pewno pozytywnie wpłynie na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie i pozwoli Ci wyróżnić się spośród konkurencji. To co, spróbujesz?
Materiały reklamowe typu POS
Czym właściwie są materiały typu POS? Jest to akronim, który pochodzi z języka angielskiego. Po rozwinięciu oznacza po prostu:
- Point of Sale = punkt sprzedaży
Zwiększenie sprzedaży dzięki POS
W jaki sposób możesz wzmocnić sprzedaż w swoim sklepie dzięki produktom typu POS? Przede wszystkim pamiętaj, że materiały reklamowe tego rodzaju znacznie silniej oddziałują na podświadomość potencjalnych klientów niż wszelkiego typu duże formy reklamowe (na przykład bannery).
Materiały typu POS stosuje się bowiem głównie w samym miejscu sprzedaży - pamiętajmy, że nawet najbardziej widoczna reklama o dużym formacie aż tak mocno nie wpłynie na podświadomość kupującego, jak czynią to umiejętnie rozlokowane materiały reklamowe POS, umieszczone wewnątrz sklepu. Dlaczego? Cóż, warto pamiętać o tym, że decyzję o zrobieniu zakupów w niewielkim punkcie sprzedażowym większość osób podejmuje w bardzo krótkim czasie, kierując się raczej jego bliskością niż jakimkolwiek innym czynnikiem.A poza tym, materiały reklamowe POS to wciąż pewna nowość na polskim rynku. Nie są jeszcze aż tak powszechnie stosowane, więc ciągle skutecznie przyciągają wzrok przechodniów czy kierowców.
Mały sklep i zwiększenie sprzedaży
Jakie formy może mieć reklama POS? Zakres jest naprawdę szeroki. Od niewielkich tabliczek typu “potykacz”, które mogą być ustawione w pobliżu sklepu przez wszelkiego rodzaju elementy przyciągające uwagę w samym sklepie. Kilka takich przykładów:
I wiele innych elementów, które potencjalnie mogą przyciągnąć wzrok klienta pojawiającego się w Twoim sklepie.
Nie wiesz kiedy stosować materiały reklamowe POS? Prawidłowa odpowiedź brzmi - przez cały czas. Warto jednak wiedzieć, że dzięki produktom typu POS możemy dosyć łatwo zakomunikować klientom informację na temat promocji czy wyprzedaży. Takie elementy, umieszczone w widocznych miejscach sklepu przyciągną wzrok potencjalnego zainteresowanego, zachęcając go do zakupu danego produktu.