Potykacze reklamowe - co należy wiedzieć?

Sprawdź nasze

potykacze reklamowe!
potykacze

Potykacze reklamowe - co należy wiedzieć?

Skuteczny marketing budujący wizerunek firmy, przyciągający klientów oraz prowadzący do wzrostu sprzedaży towarów lub usług wiąże się z inwestycją w narzędzia reklamowe. Bardzo popularnym i jednocześnie skutecznym narzędziem jest potykacz reklamowy.

Za użyciem potykaczy reklamowych przemawia wiele argumentów. Przede wszystkim, potykacze są bardzo wygodne w użytkowaniu. Ergonomiczna konstrukcja z najwyższej jakości materiałów, takich jak metal, aluminium, PVC, drewno sprawia, że przez długi czas potykacze będą efektywnie informowały klientów o aktualnej ofercie firmy.

Potykacz zewnętrzny Oferta

Ważną zaletą jest możliwość bezproblemowej zmiany treści marketingowych. Dodatkowo, profesjonalnie zaprojektowane oraz wykonane potykacze chronią plakaty reklamowe i inne materiały w nich umieszczone. Potykacze takie są odporne na ekstremalne warunki pogodowe oraz uszkodzenia mechaniczne.

Atrakcyjność potykacza i eksponowanych z nim treści można podnieść przez zastosowanie modułów elektronicznych podświetlających treść reklamową. Potykacze reklamowe występują w różnych formatach, tj. A2, A1, A0, B2, B1, co daje bardzo duże możliwości przedsiębiorcom wdrażających działania marketingowe. Wykorzystanie potykacza w reklamie swojej firmy to skuteczna forma docierania do konsumenta.

Rodzaje potykaczy reklamowych

Za popularnością potykaczy reklamowych przemawiają szerokie możliwości wykorzystania ich w marketingu. Bogata oferta potykaczy ze względu na materiał, z jakiego są wykonane, format oraz możliwość wyposażenia ich w dodatkowe akcesoria daje rozległą perspektywę prezentacji informacji promocyjnych.

Potykacze mogą być również produkowane na zamówienie klienta, dlatego też każdy z przedsiębiorców może bez problemu dostosować potykacz według swoich oczekiwań. Poniżej przedstawione zostały różne typy potykaczy reklamowych wraz z ważnymi informacjami na ich temat.

- Potykacze plastikowe to jedne z najbardziej popularnych form tego typu narzędzia reklamowego. Wykonane z plastiku (np. PVC) potykacze są odporne na warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne.

Na plastikowym potykaczu można umieścić niemal każdy rodzaj treści reklamowej. Standardowo potykacze plastikowe występują w formatach A1, B2 oraz B1, jednakże na specjalne życzenie klienta mogą być wykonane potykacze w innych rozmiarach.

Plastik zapewnia również łatwość w przenoszeniu oraz ustawianiu. Potykacz z plastiku posiada nowoczesny design i jest lekki, można zatem bez problemu ustawić go w dowolnym miejscu.

- Potykacze drewniane są bardzo stylowe. Design i wygląd potykacza zbudowanego z drewna jest elegancki. Modele potykaczy drewnianych mogą być wykonane ze specjalnym grawerowaniem logo firmy.

Potykacze z drewna są wytrzymałe, a przez zastosowanie specjalnych lakierów, radzą sobie z trudnymi warunkami atmosferycznymi. Potykacz wykonany z wysokiej jakości drewna, które zostaje odpowiednio zaimpregnowane, jest odporny na uszkodzenia. Na potykaczu drewnianym również z powodzeniem można umieścić dowolne treści marketingowe i promocyjne.

- Potykacze metalowe i aluminiowe należą do najbardziej wytrzymałych spośród potykaczy. Użyte wysokiej jakości surowce zapewniają im odporność na najbardziej ekstremalne warunki pogodowe oraz uszkodzenia mechaniczne.

Tego rodzaju potykacze zwykle wyposażone są w system ram zatrzaskowych, przez co umieszczane plakaty reklamowe lub inne treści promocyjne są dobrze zabezpieczone przed zniszczeniem. Potykacze posiadają również antyrefleksyjną folię ochronną, która umożliwia wyraźną ekspozycję treści. Oferta formatów jest bardzo szeroka (A2, A1, A0, B2, B1).

Potykacze mogą być również wykonywane wedle zamówień klientów. Potykacze z aluminium na sprężynach lub z obciążeniem doskonale sprawdza się jako potykacz chodnikowy. Potykacze metalowe i aluminiowe idealnie wykonują swoje zadanie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

- Potykacze kredowe to atrakcyjna forma reklamy, przede wszystkim w branży gastronomicznej. Potykacze tego typu wyposażone są w tablicę kredową, na której w każdej chwili można nanosić zmiany, aktualne informacje o promocjach, ofercie, itp.

Taki kredowy stojak reklamowy umożliwia ciągłą edycję treści informacyjnych i promocyjnych. Dzięki temu codziennie można wabić klientów nowymi ofertami bez konieczności wykonywania kolejnych wydruków. Potykacze kredowe to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców, których oferta ulega ciągłym zmianom oraz dla tych, którym zależy na bezproblemowej aktualizacji informacji.

- Potykacze podświetlane skutecznie przyciągają uwagę klienta. Posiadają one wbudowany moduł na swojej ramie. Ekspozycja treści marketingowych jest bardzo atrakcyjna. Nowoczesny design, wysokiej jakości materiał wykonania oraz technologia oświetlająca z równomiernie rozprowadzanym światłem po całej powierzchni reklamy czyni z takiego potykacza nie tylko nośnik informacji promocyjnych, ale także element wystroju przestrzeni. Potykacze podświetlane doskonale spełniają funkcje marketingowe.

- Potykacz informacyjny to nic innego jak nośnik ważnych informacji. Myśląc o potykaczach informacyjnych, od razu nasuwa się skojarzenie z potykaczami ostrzegającymi o zagrożeniach, jak na przykład: „Uwaga! Śliska podłoga!”, jednakże nie o to w tym wypadku chodzi. Potykacze informacyjne używane są w urzędach oraz instytucjach publicznych jako nośniki ważnych informacji. W działaniach marketingowych potykaczem informacyjnym może być każdy z wyżej wymienionych potykaczy użyty do przekazywania ważnych informacji, jak np. informacje na temat firmy, aktualnych promocji lub nowych produktów.

Potykacz do góry

Zastosowanie potykaczy

Stojaki reklamowe, czyli potykacze, zyskały sobie popularności w wielu branżach. Potykaczy używa niejedna restauracja czy inne lokale gastronomiczne. Potykacz to świetne rozwiązanie do pubu czy do baru.

Najlepszą opcją są potykacze kredowe, na których bardzo szybko można umieścić informacje na temat aktualnego menu, promocji, itp. Stojaki reklamowe typu potykacz doskonale nadają się do sklepu, na stację paliw czy do firmy. Używają ich nie tylko sklepy, ale także poczta czy hurtownie.

Dzięki możliwości umieszczenia na oraz w potykaczach dowolnych informacji, korzystają z nich także urzędy oraz instytucje publiczne. Popularność potykaczy wzięła się z prostej konstrukcji, łatwości obsługi oraz możliwości dowolnego zamieszczania treści informacyjnych, promocyjnych, czy marketingowych. Do tego warto wspomnieć, że potykacze efektywnie przyciągają uwagę klientów.

Potykacze doskonale sprawdzają się na dwóch najważniejszych polach działań reklamowych:

- Reklama wewnętrzna to bardzo skuteczny sposób działań marketingowych polegający na umieszczaniu treści wewnątrz różnych budynków. W tym rodzaju akcjach promocyjnych doskonale nadają się różnego rodzaju potykacze, skutecznie wabiąc klientów.

Potykacz zewnętrzny

- Reklama zewnętrzna, ze względu na zwiększony zasięg i oddziaływanie, może skutecznie budować wizerunek firmy i przyciągać nowych klientów. Jako jedno z narzędzi marketingowych stosowanych w reklamie zewnętrznej jest potykacz. Różnego typu potykacze efektywnie oddziaływują na klientów w zewnętrznych przestrzeniach publicznych.

 

Potykacze reklamowe firmy Rodan

Inwestując w potykacze i chcąc zastosować je jako formę reklamy zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej, dobrze jest skorzystać z oferty doświadczonego producenta. Przedsiębiorcy z takich miast, jak Gdańsk, Katowice, Kraków, Warszawa oraz wielu innych skorzystali z oferty firmy Rodan i nie zawiedli się. W ofercie firmy znajdują się różnego rodzaju potykacze oraz inne skuteczne elementy reklamy.

Firmie Rodan ufają przedsiębiorcy z całej Polski, gdyż Rodan jest otwarty na swoich klientów. Rodan produkuje potykacze mogące mieć różne kształy i wymiary wedle oczekiwań klienta. Jako producent materiałów reklamowych Rodan posiada ogromne doświadczenie.

Siedzibą firmy Rodan jest miasto Poznań, jednakże dostępność asortymentu obejmuje całą Polskę. Ze szczegółową ofertą firmy można zapoznać poprzez sklep online pod adresem https://posshop.pl. Firma Rodan to najlepszy partner w zapewnianiu materiałów reklamowych dla przedsiębiorców.

Pytania dotyczące potykaczy:

1. Czy potykacz reklamowy jest legalny?

Tak. Potykacze reklamowe to legalna forma reklamy wewnętrznej oraz zewnętrznej, jednakże obejmują je pewne regulacje odnośnie ustawiania w przestrzeniach publicznych.

2. Czy konieczne jest posiadanie pozwolenia na ustawienie potykaczy reklamowych?

Jeśli potykacz znajduje się na terenie lokalu, którego przedsiębiorca jest właścicielem, pozwolenie nie jest wymagane. Sprawa komplikuje się, gdy potykacz ma być eksponowany w miejscu, które nie należy do przedsiębiorcy. Wtedy konieczne jest pozwolenie. Dodatkowo, wiele urzędów dróg w poszczególnych miastach Polski walczy z tą formą reklamy. Dobrze jest zorientować się w regulacjach prawnych ustalonych w danym mieście.

3. Gdzie najlepiej postawić potykacz?

Potykacze najlepiej eksponować w okolicach lokalu, sklepu, punktu sprzedażowego. Wtedy staje się on bodźcem mogącym zainteresować potencjalnych klientów. Potykacze można ustawiać w innych przestrzeniach publicznych, gdzie poruszają się duże ilości konsumentów.

4. Wynajęcie potykacza - czy to się opłaca?

Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest zakup własnego potykacza. Cena potykacza jest niewielka. Oczywiście uzależniona jest ona od wymiarów, kształtów oraz wykorzystanych materiałów. Warto jednak zainwestować w zakup potykacza i posiadać na własność skuteczne narzędzie reklamowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl