Reklama podświetlana idealnie sprawdza się zarówno w przestrzeni miejskiej jak i w supermarketach czy punktach sprzedaży. Jednak jej pierwszym przeznaczeniem jest właśnie przestrzeń publiczna. Kiedy używamy sformułowania "światła wielkiego miasta", mamy na myśli także setki lightboxów, którymi rozbłyskują metropolie i mniejsze miasteczka.
Lightbox jest tym elementem reklamowym, który widoczny jest przez całą dobę bez względu na warunki pogodowe. Kiedy tylko zaczyna zmierzchać, podświetlane reklamy zaczynają jeszcze bardziej przykuwać uwagę. Ich obecność na ulicach, przystankach komunikacji zbiorowej czy w przejściach podziemnych sprawia, że każdy przechodzień rzuca okiem na zawarte na nich treści.
Źródło / Source: https://www.alibaba.com/product-detail/led-slim-advertising-light-box_448956476.html
Zalety
Zalety reklam podświetlanych widoczne są zwłaszcza gdy porównać je do innych nośników: bannerów, plakatów czy wszechobecnych ulotek. Estetyka, wyrazistość oraz fakt, że są zabezpieczone przed wandalami sprawia, że lightboxy to reklamy trwałe, atrakcyjne wizualnie i stwarzające wielkomiejski klimat.
Wykorzystanie reklamowych lightboxów w pasażach oraz galeriach handlowych przynosi równie wymierne efekty. Wydaje się, że reklama podświetlana jest stałym elementem dobrze zorganizowanej przestrzeni publicznej a jej nośność jest na tyle duża, że lightboxy będą pojawiały się na naszych ulicach i w centrach handlowych coraz częściej.