Niewielkich rozmiarów kartonowa reklama, często z miejscem na dodatkowe ulotki to stały bywalec sklepowych lad. Kolorowy karton z nadrukiem rzuca się w oczy: nawet krótki przystanek przy ladzie czy kolejka okazują się czasem zyskanym. Klient szuka wzrokiem dodatkowych informacji i trafia na counter card - idealny nośnik ciekawych treści.
Popularność counter cards wynika z kilku powodów. Po pierwsze, zajmują mało miejsca na ladzie. Po drugie można na nich zmieścić sporo informacji oraz grafik. Po trzecie, to elementy lekkie i mobilne - można je dowolnie przestawiać i zestawiać, tworząc większe całości. Ten specyficzny stojak na ulotki warto postawić na widoku.
Zastosowanie
Nie tylko lada, ale także kontuar w recepcji czy rejestracji albo stolik w poczekalni to doskonałe miejsca na rozstawienie counter cards. Zwrócą uwagę każdego, kto czeka, szuka informacji albo zwyczajnie się nudzi. Im lepsza jakość druki i grafiki, tym nośniejszy przekaz reklamowy. Dodatkowe ulotki albo bloczek zrywanych kartek z informacjami to atut, który warto rozpatrzyć projektując ten rodzaj reklamy.